المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المنتدى الجديد وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المنتدى الجديد وشكرا

Thursday, September 17, 2009

פירוט הפורמולות הסיניות מדור מתקדם


פירוט הפורמולות הסיניות מדור מתקדם






פורמולות סיניות מדור שלישי, רביעי וחמישי של קונצרן פוהו הסיני (FOHOW confederacy)



פורמולות סיניות נוזליות מדור שלישי:
1. פוהו אורל ליקואיד (F001)
2. פוהו סאן באו אורל ליקואיד (F002)
הן "ספינת הדגל" של הטכנולוגיות המתקדמות של הרפואה הסינית המסורתית. אלה פורמולות סיניות מדור מתקדם – דור 3. עיקר המרכיבים של הפורמולות הללו הן פטריות הקיסר: קורדיספס סיני אשר מופק ממנו החומר הרפואי הפעיל בשם קורדיספס C, פטריית לינצ'י המכונה בשם ריישי ופטריית סאנג יו המכונה בשם שיטאקי ובשילוב צמחי מרפא. בשתי הפורמולות הללו מרכיבי הפטריות במינון שונה.(אלא שלפורמולה - פוהו אורל ליקואיט הוסיפו 2% דבש הימלאי). לפטריות הללו יש סגולות מרפא הידועות מזה אלפי שנים ואף הוכח זאת במחקרים רפואיים.

הייחודיות בפורמולות הללו - שהן מיוצרות מחומר גלם ממקורות ספציפיים מהרי טיבט הגבוהים (גובה 4000 מטר) ותנאי האקלים אידיאלים. השינוי בין היום והלילה, הקרינה וספיגת המינרלים מצמחי המרפא הגדלים שם. בייצור הפורמולות האלה משתמשים בטכנולוגיה ייחודית וחדישה המתקדמת ביותר בעולם בתחום של מיצוי והפקת החומר הפעיל. החומר שנוצר הינו בעל סגולות ריפוי של עד כמעט 100%, באמצעות
ננוטכנולוגיה. טכנולוגיה של שבירת התא בטמפרטורה של מינוס 150 מעלות צלסיוס וחלוקת מיקרו של תאי הפטרייה על ידי מערכת רובוטים, ללא מגע יד אדם באולמות סטריליים.- קליפת התא נשברת בטמפרטורה זו (ברמה מיקרו תאית) וחומר הקורדיספס הנוזלי יוצא ב- 100% כמו שהוא (as is). התהליך הזה נעשה באטמוספרה של CO2 בוואקום על מנת להפיק את החומר בריכוז מכסימלי. הטכנולוגיות המתקדמות מאפשרות שמירה מרבית של המרכיבים הפעילים וסילוק המרכיבים הלא יעילים והתוספות הלא רצויות. ולכן יעילות הספיגה שלהן היא 98%.

פורמולות אלה מנקות ומזינות את גופינו ובנוסף עושות גם פעולה שלישית, מאזנות את כל מערכות גופינו בכל השלבים ובכל הרמות בעת ובעונה אחת (לעומת תוספי מזון שרק מנקות ומזינות). הן מחזקות את מנגנון ההומאוסטזיס (=שיווי משקל) בגופנו ומתקנות את מה שמובנה בתוכנו.
- זה הערך המוסף ועל כן התוצאות כל כך מרשימות!

כך שהטכנולוגיה החדישה "נפגשת" עם הרפואה העתיקה – התוצר הסופי יעיל בעשרות אחוזים מחומר הגלם!

טכנולוגיה זו מאפשרת להעצים את השפעת החומרים (הפטריות ושאר המרכיבים) המצויים בפורמולה ולפעול באופן סיסטמי כביו אנרגיה אימונו מודולטור (=מסדירה במהירות את האיזון הביו – אנרגו – חיסוני), לנקות, להזין ולאזן את גופינו בכל השלבים, בכל המערכות בעת ובעונה אחת.
בגוף מאוזן אין מחלות!

הפורמולות הללו מיוצרות לפי תרבות ה- Yang) Yang Shen = רוח, Shen = נשמה).
כלומר לפי רוח הנשמה. זו גישה לשמירה על אורח בריאות תקין. הן עושות איזון כלל גופני דו צדדי גם ב- Yin וגם ב- Yang. אם אנחנו לא יכולים לשפר באופן אישי את איכות הסביבה כמו זיהום ונזקי קרינת שמש, לפחות נשמור על "הסביבה" בגופינו. הפורמולות הללו הן עולם חדש, שיטה חדשה וגישה חדשה אשר נועדו לרפואה מונעת (=לשמר אותנו בריאים) ובמידה וחלינו או שגופינו נפגע מגורם חיצוני, הייחוד שלהן לאתר את הגורם "במנגנון חכם" לנטרל אותו ולרפא את גופינו.

לפורמולות הנוזליות יש יכולת חדירה תאית, נספגת ברירית הפה וגם דרך המעי. "החומר" מרגיש דרך התאים הפתוגנים (=החולים) את מקור הבעיה, מתחיל לפעול ולתקן את הבעיה. הפורמולות הנוזליות עוברות בגופינו ומשפיעות ישירות דרך התאים. וכמוסות לינצ'י עוברות ומשפיעות - דרך הדם.


ברגע שנותנים לגוף: ניקוי, הזנה ואיזון כל המערכות בגוף מתאזנות.
לפי הרפואה הסינית - בגוף מאוזן אין מחלות.
המוצרים הללו הם מולטי ויטמין הטוב ביותר לגוף. הגוף יודע לספוג את כל המרכיבים בצורה אופטימלית.
המוצרים מכילים את כל המרכיבים לפי טבלת מנדלייב בצורה שהגוף יודע לקבל.
(מכיל 88 מיקרו ומקרו אלמנטים הקיימים בטבלת - מנדלייב. הגוף צריך 67)

הסינים מגדירים את הפורמולות הנוזליות: חומרים מכילי קורדיספס נוזלי עם השפעה מיידית. הן משנות את המצב האנרגטי של הגוף תוך 15 דקות (אפשר לבדוק את זה במכשיר) וההטבה מורגשת באופן מיידי.

הפורמולות הללו נותנות מענה ופתרון לטווח רחב של מחלות הנובעות מליקוי של מערכת חיסונית כגון: מחלות אוטואימוניות וכן מחלות נוירולוגיות ומחלות כרוניות נוספות כולל תמיכה טיפולית משולבת במחלות אונקולוגיות ה"חומר" מגלה את הקפסולה שעוטפת את התאים, מחזיר מרקרים ומסמן למערכת החיסון שהתאים סרטניים בכדי "לחסל" אותם. הפורמולות יעילות מאוד במחלות תת גנטיות אם D.N.A. ו- R.N.A. נפגעו (לא גן). כלומר, פורמולות אלו יכולות לתת מענה למגוון סימפטומים ובעיות רפואיות שהרפואה הקונבנציונליות המערבית לא תמיד מסוגלת לטפל בהן! וכמובן לטיפול מניעתי רחב טווח (רפואה מונעת). המרכיבים העקריים: קורדיספס סיני פטריות לינצ'י (המכונות ריישי) פטריות סנגיו (המכונות שיטקי)וצמחי מרפא המעלים את הסינרגיה בין המרכיבים. הקורדיספס והלינצ'י מרגיעים את הרוח הפנימית של הגוף לפי הרפואה הסינית.


כל מצב חריף, בעיה אקוטית ניתן להביא לתיקון בזמן קצר.
כל מחלה כרונית דורשת זמן עד לאיזון הגוף (גוף מאוזן הוא גוף בריא).

פוהו אורל ליקאויד (F001)
פורמולה נוזלית, מטפלת ומאזנת את כל המערכות מכף הרגל ועד איזור הצוואר. מטפלת במערכת לב וכלי דם, מונעת טרשת עורקים (=אתרוסקלרוזיס) מאזנת את הפורמולה של הדם ואת סמיכותו. מאזנת רמות סוכר בדם ולכן פועלת ביעילות ומאזנת חולי סוכרת. מסייעת לטפל במיגרנה שמקורה בכבד, מאזנת מערכת הורמונלית ומטפלת בתסמיני גיל המעבר כמו גלי חום וכו' מטפלת ומסייעת במחלות עיניים: התחלת קטרקט וגלאוקומה, אובאיטיס, דלקות שונות. התקררויות, מחלות ויראליות (לדוגמא הרפס) ומחלות חיידקיות. הפורמולה מחסלת טפילים כולל התפרצות קנדידה (מעבר למיקומה הטבעי).



ערכה מכילה 4 בקבוקונים (כל בקבוקון מכיל 30 מ"ל).
מחיר הערכה: למפיץ 208 ש"ח, לצרכן 291 ש"ח.



פוהו סאן באו אורל ליקואיד (F002)
פורמולה נוזלית, מסייעת לפורמולה ראשונה בבעיות באברי אגן, באברי מין: ערמונית, שחלות, רחם חצוצרות ובדרך זו מטפלת גם בבעיות פריון. כמו כן הפורמולה טובה לטיפול בחוסר איזון בשלפוחית שתן, בכליות, בכבד וריאות. מחלות מעיים כמו קרוהן וקוליטיס, דלקת אוזניים אקוטית וכרונית.
הפורמולה מסייעת לאזן את גופנו בבעיות בריאותיות קשות יותר.
השוני המהותי בשתי הפורמולות הוא במינוני המרכיבים העיקריים.


כיצד הפורמולה הנוזלית פועלת? הפורמולה גורמת להפעלה של 'מנגנונים פנימיים' שקיימים אצל כל אדם ועוזרים לריפוי עצמי של הגוף ברמה הפיזית, המוציונלית ומנטלית באופן המתוחכם ביותר.הפורמולה פועלת ב'מנגנון חכם' דרך התאים ועושה איזון ביו-אנרגו-חיסוני. מנקה מזינה ומאזנת את כל גופינו (איזון דו כיווני) בכל השלבים, בכל המערכות. על ידי כך מביאה לטיפול יסודי ועמוק.הפורמולות מאושרות על ידי משרד הבריאות - כתוספי מזון.

ערכה מכילה 4 בקבוקונים (כל בקבוקון מכיל 30 מ"ל).
מחיר הערכה: למפיץ 333 ש"ח, לצרכן 466 ש"ח.
הפורמולות הנוזליות, דור שלישי - תמונות להמחשה



כמוסות לינצ'י - פורמולה דור שלישי (F003)
מרכיבים עקריים: לינצ'י וקורדיספס סיני.
החומר בכמוסות לינצ'י - מאיץ ייצור של נוירו טרנסמיטורים (=מוליכים עצביים
) שאחראיים על התקשורת הבין תאית בתוך המוח. בגלל שהחומר בונה נוירו - טרנסמיטרים, הוא משפר את העברת הסיגנלים הבין תאיים במוח, מחדש תאים שבתפקוד אבל לא בתקשורת ובכך מחזיר את התפקוד הנורמלי של המוח ועמוד השדרה ומייצב את מערכת העצבים.מרכיבי כמוסת הלינצ'י מחזירים חמצן וחומרים חיוניים לתפקוד של המוח (הלינצ'י עצמו מונע את הרס תא העצב) ועל ידי כך משפרים את הריכוז והזיכרון.
בנוסף לחידוד הריכוז והזיכרון, כמוסת הלינצ'י מגבירה את האינטליגנציה ועל כן יעילה מאוד לאוכלוסיית התלמידים והסטודנטים לשיפור יכולת הלמידה ולימוד שפות.
מאזנת במצבים של הפרעות קשב וריכוז והיפר אקטיביות וניתן להיעזר בה על מנת לרדת מריטלין. (הרבה פעמים הילדים צריכים מסגרת ולא ריטלין!)
כמוסות לינצ'י מאיטות את תהליך ההזדקנות וכן מסייעות לעצור תהליכי דמנציה (=שיטיון) במוח ואלצהיימר
במצב התחלתי.הכמוסות משפרות שמיעה וראיה כשהבעיה נובעת ממקור עצבי (במיוחד בגיל הזהב).
בגדול - כמוסות לינצ'י משפיעות דרך הדם על המוח
, עמוד השדרה וחוט השדרה, משפרת זרימת דם ונוזלים לעמוד שדרה ולכן מטפלת גם בכאבים ומוגבלויות הנובעות מעמוד השדרה. בדרך זו הכמוסות משפיעות לטובה על מערכת העצבים וכמו כן מסייעות מאוד במצבי מיגרנה שמקורה מחוליות צוואריות (=חוליות סרוויקליות - C).
מיוצר בטכנולוגיה ייחודית - מתקדמת המשפרת את ספיגת המרכיבים הפעילים.מהווה מקור לרב סוכרים, חומצות אמיניות, ויטמינים ומינרלים.
מאושר על ידי משרד הבריאות כתוסף מזון.

קופסה מכילה 24 כמוסות.
מחיר: 166.66 ש"ח, לצרכן 233 ש"ח.
כמוסות לינצ'י - תמונה להמחשה



תה פואר שחור עם קורדיספס סיני - להואיי צ'ה (F004)
למה לסבול כשיש פתרון בהישג יד?
מיוצר מקורדיספס סיני ותה פואר שחור ודחוס שעבר 3 שנים השבחה, תוך שימוש בטכנולוגיות מדע מתקדמות.
מרגיע, מנקה את הגוף, מאזן רמות כולסטרול
מייצב יתר לחץ דם. מסייע להורדת משקל ע''י הורדת נוזלים מהתאים, מוריד את רמות השומנים בדם, מגן על כלי הדם משינויים אטרוסקלרוטיים. מוריד סוכר בדם יעיל לחולי סוכרת. (בגדול - התה מנקה את הדם). מטפל בבעיות פרקים ובהפרעות קצב לב. (רצוי לסיים טיפול בתמציות = בפורמולות הנוזליות F001 ו- F002).
התה הינו מוצר מעולה לשמירה על הבריאות ונחשב לתוסף מזון מדור שלישי
.
מאושר על ידי משרד הבריאות כתוסף מזון.

קופסת תה מכילה 25 שקיקים (משקל כל שקיק 2.0 גרם). משקל נקי 50 גרם.
מחיר קופסת תה - להואיי צ'ה: לצרכן 125 ש"ח, לצרכן 175 ש"ח.

תה פואר שחור עם קורדיספס סיני - תמונה להמחשה



פסטה מייקיו - ממרח מיצוי וורדים וסיבים תזונתיים (F006)
מרכיבים עיקריים: תמצית ורדים, אוליגו-סכרידים, סטחיוזה. יתרונה הגדול הוא שהמולקולה שלה גדולה והגוף לא יכול לספוג אותה אך הגוף משתמש בו לצרכיו. לא מכיל סוכר. שימושיה: הפורמולה יעילה מאוד לנשים וגברים עם נטיה משפחתית לסוכרת וגם לחולי סוכרת.
מונע דיסבקטריוזיס = התרבות חיידקים שלא טובים למעיים וגורמים לתסיסה ומעלה את כמות המיקרופלורה המזינה את המעיים, מייצב ומשפר את תפקודי מערכת העיכול ע''י הגברת כושר הספיגה. מסייע ומאזן במקרים של שלשול
או עצירות. מחזק את מערכת החיסון, מאט תהליכי הזדקנות (בלקיחה פנימית וכ"מסכה" על העור) שומר על עור בריא, לבן, גמיש ורענן. מסוגל להמיס ולהעלים כתמי פיגמנט שמקורן בהפרעת מטבוליזם של מלנין. משמש להוצאת פסולת וניקוי מעיים, מסייע בהרזיה ומונע ריח רע מהפה ומהגוף. הפסטה שייכת לדור חמישי של תוספי מזון, בטעם ורדים וטעימה להפליא.
מאושר על ידי משרד הבריאות כתוסף מזון.

הפסטה מאוחסנת באריזת שפורפרת.
משקל נקי 120 גרם.
מחיר: למפיץ 83.33 ש"ח, לצרכן 117 ש"ח.
פסטה מייקיו - ממרח מיצוי ורדים וסיבים תזונתיים - תמונה להמחשה



סרטון ברוסית אודות קונפדרציית פניקס - FOHOW. מומלץ לצפות בו עד הסוף!





רבותי כל רופא עלול לטעות ואכן קורות טעויות! (כשיש בעיה ועומדים בפני דילמה טיפולית או חלילה ניתוחית נוהגים לקבל חוות דעת מ-3 רופאים ובסוף מה שנשאר לפציינט להחליט איזה אבחנה =דיאגנוזה היא הנכונה).
מה שיפה בפורמולות שלנו שכל הידע "מקופל בחומר" ניתן לקרוא מחקרים מדעיים על מרכיבי הפורמולה באתר המחקרים -פבמד. ולפי מה ש"מרגיש" החומר שצריך לתקן בגופינו הוא מתקן!

המוצרים שלנו טובים לכולם:
המוצר שלנו טוב לאדם בריא שישמור על גוף מאוזן - לתחזוקה.
טוב מאוד לאדם לא כל כך בריא, מצויין לאדם חולה, מצויין לאדם חולה מאוד ומצויין לאדם שנמצא באבל "להרים" ולחזק אותו.
הפורמולות אינן תרופה, מאושרות ע"י משרד הבריאות כתוספי מזון.


עם גופנו מאוזן מחלות לא ימצאו בו את מקומן!
קונצרן פוהו FOHOW - היהלום שבכתר




מעניין? הזמן עכשיו
יוסי זילברפרב
יש לכם שאלות דברו איתי: 050-5342196
אי מייל: farb1@zahav.net.il


by
http://2b-infocus.blogspot.com/

No comments: